2013. december 13., péntek

Bevezető

Sziasztok!  Az információknál leírtam a mondandóm nagy részét de ide is írnék néhány szót. Ez a blog egy könyv igazából amit olvasok és nagyon tetszik. Ezért gondoltam hogy át írom nektek egy Harrys történetbe. Néhány karakter eredeti nevét meghagytam úgy ahogy a könyvben van, de párat meg is változtattam. a szereplők menüponton megtaláljátok a szereplőket, ami folyamatosan bővül. Remélem nektek is annyira fog tetszeni mint nekem. Örülnék ha megírnátok a véleményeteket komiban hogy tetszik és ne feleslegesen senkinek írjam át. Iratkozzatok fel és addig itt egy ki ismertető.
xx Ölel titeket Amelia



Egy ismeretlen megmentő. Egy nyugtalanító titok. A szerelem nem mindig sima ügy… A fiú figyelte a lányt, de nem ismerte őt. Aztán egy váratlan összecsapás jóvoltából a megmentőjévé vált… Tagadhatatlan vonzerő hatott közöttük. Ám a múlt, amelyen a fiú kemény munkával igyekezett felülkerekedni, és a jövő, amelybe a lány őszinte hitét vetette, azzal fenyegetett, hogy elszakítja őket egymástól. Csak együtt vehették föl a harcot a fájdalom és a bűntudat ellen, nézhettek szembe az igazsággal, és találhattak rá a szerelem nem várt erejére.

4 megjegyzés: